"Számukat az ez évre tervezett négyen felül a következő években tovább kívánjuk növelni" - válaszolt a Világgazdaságnak Sirkó Imre, a cég ügyvezető igazgatója. A versenytársak szerint a társaság üzemanyagtöltő állomásai agresszív, azaz az átlagosnál érezhetően alacsonyabb árakkal dolgoznak. Az agresszív jelzőt az igazgató elutasította, de hangsúlyozta, hogy a verseny erős, a kúttulajdonosok pedig megpróbálnak mindenütt versenyképesek lenni.
Franchise-rendszerről lévén szó, a tulajdonosok maguk döntenek a kiskereskedelmi árakról, a Mabanaft szerepe az üzletben arra korlátozódik, hogy nagykereskedőként ellátja üzemanyaggal a töltőállomásokat. Sirkó Imre az Oil! kutak előnyét azok jó elhelyezkedésében, a vevők udvarias kiszolgálásában és a kínált termékek, szolgáltatások jó ár-érték arányában látja. Az egyes töltőállomások eltérő többletszolgáltatást kínálnak, de a franchise-tulajdonosnak nincs sem üzemanyagkártya-, sem pontgyűjtő rendszere. A cég által forgalmazott termékek többnyire a környező országokból származnak, de kisebb részben Magyarországon is vásárolnak - olvasható a Világgazdaságban.