A Spar csoport éves konszolidált árbevétele a 2008-as üzleti évben elérte a 374,17 milliárd forintot, szemben az előző évi 284,46 milliárd forinttal, ami 31,53 százalékos bővülés. Ezzel a csoport 10-ről 14 százalékra növelte piaci részesedését Magyarországon.
A jelentős forgalomemelkedést az ügyvezető igazgató részben azzal magyarázta, hogy a Spar-csoporthoz került a Plus üzlethálózat, amely a forgalomnövekedés mintegy felét adta tavaly. Jelezte ugyanakkor, hogy a Spar-csoport tovább növelte hatékonyságát, és folytatta expanzív üzletpolitikáját is, aminek köszönhetően az év végére üzleteinek száma meghaladta a 390-et. 2007-ben még a csoport boltjainak száma épp átlépte a 200-at. Feiner Péter nem közölt konkrét adatot a Spar-csoport 2008. évi nyereségéről.
Saltzer Kornél ügyvezető igazgató arról számolt be, hogy a csoport folytatta tavaly fejlesztéseit. Nemcsak zöldmezős beruházások valósultak meg a bolthálózat bővítésére, hanem új logisztikai bázist is átadtak Üllőn, amely a keleti országrészt látja el áruval, míg a bicskei logisztikai raktár a nyugat-magyarországi régiót szolgálja ki. Az invesztíciók pontos összegéről szintén nem kívántak adatot mondani a Spar Magyarország vezetői.