A cég bejelentése szerint a fizetett hirdetési formát június eleje óta tesztelték és finomhangolták néhány new yorki vendéglátóhely segítségével. A hivatalos bejelentéssel egy időben néhány ezer regisztrált hely számára tették elérhetővé az új hirdetési formát: a szájton regisztrált mintegy 1.4 millió kisvállalkozás számára fokozatosan, az elkövetkező hónapokban vezetik be a szolgáltatást.
A promócióhoz egyébként az alkalmazás ugyanazt az algoritmust használja, mint a hagyományos „ajánlatok” megjelenítéséhez, a Foursquare Explore-hoz. A vállalkozások a felhasználói interakciók után fizetnek: vagy akkor, ha a látogató rákattint a fizetett ajánlatra, vagy akkor, ha személyesen becsekkol a reklámozott helyen, azután, hogy a képernyőjén megjelent a hirdetés.
Iparági becslések szerint a Foursquare aktív, magyarországi felhasználóinak a száma körülbelül 50 ezerre tehető.