Ha bírnánk a fárasztó szóvicceket, azt mondanánk, nem a levegőbe beszélnek: a csoport kidolgozta és elküldte a BKK-nak a javaslatát, amely megtekinthető itt. Úgy vélik, hálózatszervezési szempontból erre a területre sikerült a legrosszabb koncepciót kidolgozni. Pedig, így a csoport, a 141-es és 150-es vonaláról ki lehetne terjeszteni a gyorsjáratok hálózatát a budafoki fennsík belsőbb részeire is – akár többletköltség nélkül.
A Levegő Munkacsoport szerint a jelenlegi tervek Őrmezőn a válsághelyzetig terhelnék a lakótelepet, Budaörs pedig összehangolhatatlan járatokból szervezett buszhálózatot kapna. És ott van még a Kelenföldi pályaudvar mint intermodális csomópont: az agglomeráció és a külvárosok vasúti megállóiból nem lesz ütemes, sűrű vasúti szolgáltatás Kelenföldre.
Mint december óta ismeretes, a BKK alaposan átszervezné Budapest buszközlekedését: idén tavasztól közvetlenül tíz fővárosi kerületben, valamint Budaörsön és Törökbálinton mintegy 40 autóbusz-, 4 villamos- és 3 trolivonalon várhatóak változások.