Ismét bemutatják az idei marketing és üzleti trendeket
![](https://cdn.origo.hu/2023/12/d7Nyr6FRvKQEYAkT0uV_ynF-V2-Qfq041MyYfEZ4_Bo/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzkwNDI4ZjBlNzRiMjRjNDJhY2Q3M2Q4OGUzMWNmYzBi.webp)
A tavaly 600 résztvevővel, és hagyományteremtő céllal megrendezett konferencia célja 2015-ben is, hogy a várható marketingtrendek bemutatásával a marketing- és kommunikációs szakemberek megnyissák az üzleti évet. A rendezvényen 14 előadó – az adott szakterület jeles, vagy éppen piacvezető képviselője – beszél az idei évre javasolt marketingeszközökről, -módszerekről, -megoldásokról.
"A feldolgozott témákat a tavalyihoz hasonlóan most is hosszas piackutatás előzte meg, annak érdekében, hogy a cégvezetők, döntéshozók és szakmabeliek azt kapják, ami valóban érdekli őket, amit leginkább fejleszteni szükségesnek éreznek/fejlesztendőnek tartanak saját cégükben.” – fogalmazott Miklovicz Norbert, az esemény főszervezője, a Marketing112 kkv-marketingszakértője.
2015. január 29-én először mutatkozik be a Networking Aréna társrendezvény is, ahol a BCC Hungary segítségével gyors, moderált üzleti kapcsolatépítésre, kapcsolati tőke megosztására van lehetőség, továbbá a kiállítók mellett, a szünetekben speciális szakmai szervezetfejlesztési workshop is várja a résztvevőket.
A konferencián idén is kiosztják a Magyar Marketing Fesztivál Díjat annak a szakmai szakértőnek és társaságnak, akik előző évi munkásságukkal nagy hatással voltak a kkv-piac fejlődésére.