Háromszázan neveztek az idén 13. alkalommal megrendezett Az Év Honlapja pályázatra. Az online kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét a Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat szervezte.
Varga István, a pályázat alapítója elmondta, egyre jobban látszik, hogy a marketingesek kezdik komolyan venni az online jelenlétet. A színvonalas pályázatok kapcsán kiemelte, az online marketing végre elfoglalta méltó helyét a modern vállalati marketingben – márpedig éppen ezért hozták létre a pályázatot 12 évvel ezelőtt.
A két legpályázottabb kategória a szolgáltatás és az e-kereskedelem, de évről-évre egyre többen neveznek a mobil marketinges megoldások, az applikációk, a turizmus területén. A zsűri elnöke, Dr. Eszes István, a Budapesti Gazdasági Főiskola tanára szerint az e-kereskedelem kategóriában olyan kiváló megoldások versenyeztek egymással, amelyek közül néhány bármelyik nyugat-európai ország üzleti életében megállná a helyét. Ebben a fachban a díjazottak végül a REGIO játék, a Laptopszalon és a Netkazán webáruházak lettek. A közönségdíjat több ezer szavazattal a 89.5 Music FM vitte haza.
Ezen a linken valamennyi befutó honlapját végigkattinthatják.