A terrorizmus az egyik slágertéma a startupversenyen

cee lift off
Egy prezentáció a tavalyi versenyről
Vágólapra másolva!
Majdnem másfélszer annyi startup méreti meg magát idén a régiós versenyen, mint tavaly. Ahol helyet kapott a fenntartható nagyvállalati működést támogató applikáció, a gyerekek olvasási szokásait fejlesztő program, a jelszavainkat védő IT megoldás, az intelligens evezőgép, a gyermekek egészségi állapotát felügyelő alkalmazás, de a vécébe helyezhető vizeletelemző módszerrel egészségmérő megoldás is.
Vágólapra másolva!

Idén közel másfélszer annyian jelentkeztek a CEE Lift Off!-ra, mint tavaly: 2016-ban összesen 23 ország 148 startupja indult el az egyik legnagyobb regionális versenyen. A megmérettetés második fordulójába bejutott

35 induló vállalkozásnak videóinterjúban kell meggyőznie a zsűrit.

Az eredmény május 23-án kerül nyilvánosságra, a 10 legígéretesebb kiválasztott cég pedig június 3-án szállhat ringbe a 150 ezer eurós fődíjért.

Többek között orosz, szerb, horvát, szlovák, bolgár, román, olasz, francia, dán, ukrán és lengyel cégek is jelentkeztek a CEE Lift Off!-ra, így a hazai rendezvény minden valószínűség szerint

a legsokszínűbb startuppalettát fogja felvonultatni június 3-án, a Brain Bar Budapest

keretében megrendezett döntőn.

Oszkó Péter elmondta, a világban bekövetkezett változások is megmutatkoznak a tematikában: „A tavalyihoz képest

megoldását katalizáló projektek, ugyanakkor az egészségügy vagy a környezetvédelem területén és az üzleti szférában működő cégek hatékonyságnövelését célzó ötletek is nagy számban jelentkeztek.”

Egy prezentáció a tavalyi versenyről Forrás: CEE LiftOff

Az elsőkörös shortlistre, amelyre összesen 12 országból 35 cég jutott be, többek között a fenntartható nagyvállalati működést támogató applikáció, a gyerekek olvasási szokásait fejlesztő program, jelszavainkat védő IT megoldás, intelligens evezőgép, a gyermekek egészségi állapotát felügyelő alkalmazás és a vécébe helyezhető vizeletelemző, ezáltal egészségességünket mérő megoldás kapott helyet.

A győztes hat hónapig részt vehet az OXO Labs akcelerátorprogramjában, hat hónapig dolgozhat a Loffice-ban, és

150 ezer eurós befektetési ajánlatot kap a Power Angelstől.

A közönségdíjas vállalkozás az Oppenheim ügyvédi iroda csapatának támogatását is élvezheti. Idén először a kétszeresen az év PR ügynökségének választott UNIOMEDIA COMMUNICATIONS biztosítja majd teljes körű PR szolgáltatásait a verseny különdíjasának egy crowdfunding kampányhoz.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!