David Plouffe szerint mindig azzal kell utazni, amivel a legegyszerűbb. A TechCrunch rendezvényére most épp Uberrel jött, de elmondása szerint vissza már metróval megy a szállodába. Chicagóban pedig mindig egyszerűbb neki leinteni egy taxit, mint Ubert hívni.
Elmondása szerint az Uber egyetért a szabályozással. De szerinte ennek a technológiával együtt változnia kell. Austinban például most állította le a Lyftet és az Ubert is a helyi vezetést, de David Plouffe szerint
hamarosan visszatérnek a piacra, javaslataik is vannak a megoldásra.
Szerinte kell szabályozni, hogy milyen biztosításuk van a sofőröknek, milyen kocsival szállítanak utasokat, és hogy ki lehet egyáltalán sofőr.
David Plouffe szerint a legtöbb sofőrjük csak heti 10 órát vezet. Szerinte nekik meg kell engedni, hogy egy kis mellékeshez jussanak. De egyetért azzal, hogy szabályozzák és feltételekhez kössék, hogy ki vezessen ennél többet. Ahogy elmondta, nagyon szigorúan veszik, hogy kit választanak ki sofőrnek, sokakat vissza is utasítanak. Ezeket az ellenőrzéseket azonban szerinte még fejleszteni kell.
Az Uber részben a kritikákra válaszul vezette be az UberPool szolgáltatást, amire már tényleg nem lehet azt mondani, hogy nem megosztás, hanem üzlet. Az UberPool olyan, mint itthon az Oszkár vagy a Bla-Bla Car. Egy teljes utat regisztrálhatnak a sofőrök, amihez csatlakozhatnak az utasok, így csökkenthetők a költségek. Plouffe szerint
az utak 20 százaléka már globálisan is UberPoollal történik.
Ez a szolgáltatás itthon még nem elérhető.