Az Extreme Digital idei fekete pénteki eladási toplistája:
A hőszivattyús szárítógép az idei fekete péntek egyik új sztárja, a legtöbb eladást generáló tíz termék közé idén ugyanis három különböző márka (Beko, Whirlpool és Candy) szárítógépe is bekerült az idén. Egy másik rendkívül népszerű termék az ultra HD felbontású televízió volt, a Samsung 40 és 50 colos okostévéi a negyedik és hetedik helyet szerezték meg.
Egy másik érdekes trend, hogy a reggeli, délelőtti látogatók nagy része okostelefonon követte az akciókat. A mobil eszközről érkező látogatók közel 70 százaléka androidos, 24 százaléka iOS-es eszközről érkezett, a fennmaradó hányad pedig valamilyen egyéb platformot használt.
A nap későbbi óráiban a számítógépről érkező látogatók vették át a vezetést, az érdeklődők 40 százaléka Budapestről böngészett, és döntő többségük Chrome böngészőt használt.
Egy átlagos pénteken 25 ezer forintot költenek az E-digitalnál, a black friday napján
35 ezer forint volt az átlagos költés.
Az online bankkártyás fizetést általában a vásárlók 5-6 százaléka választja, most ez az arány 16 százalékos volt, ami azt jelzi, hogy a magyar felhasználók is egyre inkább megbíznak ebben a megoldásban.
A vásárlók
62 százaléka egyébként házhoz szállítással kérte
az akciós terméket, 38 százalékuk viszont a bolti átvételt preferálta. Az ajánlatokra kíváncsi látogatók 62 százaléka férfi, 38 százaléka nő volt.