A városállam pénzügyminisztériuma úgy véli, azzal, hogy több mint ötven influencerrel, vagyis Instargam sztárral megegyeztek, a fiatal generációt fogékonyabbá tehetik az állam pénzügyeire. A kampánnyal 225 ezer Instagram felhasználót ér el a tárca.
A minisztérium nem közölte, hogy mennyit költött a kampányra, de az összeg a piaci árnak megfelelő volt
– állítja a The Straits Times.
December óta több mint harminc bejegyzést bukkant fel az Instagrammon, amiben a posztoló arra kéri követőit, hogy nézzék meg a költségvetés honlapját, és mondják el véleményüket a kormánynak.
Idén február 19-én teszik közzé a költségvetést Szingapúrban.
A pénzügyminisztérium már 2017-ben is alkalmazta ezt a népszerűsítési módszert, ám tavaly kevésbé széles körben – idén már egy marketing céggel közösen alakították ki a stratégiát.