Az olaszok nemzeti ételének fagyasztott változata kifejezetten népszerű a magyarok körében: a vizsgált időszakban 17 százalékos növekedéssel, nyolcmilliárd forint értékben vásároltunk belőle a kiskereskedelemben.
Ez 6 ezer tonna pizzát jelent, ami 12 százalékos növekedés az előző év azonos időszakához képest.
Az egyes pizzák közül a sonkás a legnépszerűbb a vásárlók körében, a mennyiséget tekintve a piac negyedét adja. A rangsorban a szalámis és az egyéb (hawaii, négysajtos, stb.) következik. A sima sajtos után még a Margherita pizza is az első ötben szerepel.
A fagyasztott pizzát nem érinti a szezonalitás, forgalma folyamatos és egyre növekszik.
Budapesten és környékén ették a legtöbb pizzát, hiszen itt realizálódott az értékbeli forgalom 42 százaléka, a legkevesebb terméket délnyugaton vásárolták. Az értékesített pizzák több mint kétharmada diszkontokból és szupermarketekből került a kosarakba: 100-ból 68 pizzát ezeken a helyeken vásároltak meg.