Fennakadások lehetnek az egyik hazai banknál
![bankautomata bankfiók bankjegy EGYÉB TÁRGY HASZNÁLATI TÁRGY kéz pénz TÁRGY TESTRÉSZ](https://cdn.origo.hu/2023/12/WR2iSkixAP5bR2aHPvx9ayu3DtoiCNxG_f9q-OaLu5E/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzIxZjZiNDE2ZTIzYzRhZTI4Nzc0N2JiMWU2YWM5NjFj.webp)
Budapest, 2014. március 25.
Bankjegyeket vesz ki egy pénzkiadó automatából (ATM) egy ügyfél a Sberbank központi bankfiókjában Budapesten, a Rákóczi úton 2014. március 25-én.
MTI Fotó: Mohai Balázs
Az MKB Bank az MTI érdeklődésére írásos válaszában közölte: a hiba észlelését követően a bank szakértői – a beszállító bevonásával – azonnal megkezdték az okok feltárását.
Az érintett adatok feldolgozása megkezdődött, a normál működés helyreállítása folyamatban van.
A Pénzcentrum.hu számolt be arról, hogy az MKB Bank online felhasználói felülete és mobilapplikációja egyaránt nehezen elérhető, egyeseknek lassú, másokat nem is enged bejelentkezni.