A The Verge híroldal is megerősítette, hogy
számos terméknél elérhető az Amazon Prime-előfizetők számára az ingyenes egynapos szállítási opció,
ami a korábbi kétnapos szállítást váltja fel. Ugyan még nem mindenki számára hozzáférhető a szolgáltatás, amit a cég korábbi bejelentésében az egész világra ki akar terjeszteni.
Az amerikai kiskereskedelmi óriás a második a negyedévben mintegy 800 millió dollárt költ fejlesztésekre,
aminek eredményeként garantálni tudja az aznapi ingyenes kiszállítást a Prime, vagyis a prémiumszolgáltatást igénylő előfizetőinek.
Az Amazon pénzügyi vezérigazgatója, Brian Olsavsky korábban úgy nyilatkozott, hogy mindent megtesznek annak érdekében, hogy a cég rendszere zökkenőmentesen átálljon erre a szállítási módra, azonban van, ahol ez tovább tart, mert a raktározási és szállítási rendszer is komoly fejlesztést igényel a vállalaton belül.