A Tesco a Loop hulladékkezelő társasággal kötött együttműködést, és ez lehetővé teszi az online rendelők számára olyan újratölthető termékek vásárlását,
mint a Heinz ketchup, a Coca-Cola üdítő, a Nivea testápoló vagy a Persil mosópor.
Tavaly a Carrefour francia áruházlánc, szintén a Looppal közösen, vezetett be hasonló szolgáltatást.
A vásárlók rendelésenként letéti díjat fizetnek minden Loop újrahasznosítható csomagolásért, amit használat után a vállalat által kihelyezett 2.500 gyűjtőhely valamelyikében leadhatnak.
A két vállalat arra törekszik, hogy az újrahasznosítható csomagolások az összes áruházakban elérhetőek legyenek 2021-ig.
A Tesco tavaly ígéretet tett arra, hogy 2020 végére egymilliárd darab műanyag csomagolást távolít el brit áruházaiból.