Az Impossible Foods szerdán jelentette be, hogy nagyjából 15 százalékkal csökkenti az amerikai nagykereskedelmi árait, vagyis azt az árat, amennyiért a termékeit forgalmazó vállalatok beszerezhetik a húsmentes húsokat – írja a Reuters.
Egy éven belül ez már a második nagykerár-csökkentés a cég részéről.
A húsmentes húsok iránti jelentős keresletet mutatja, hogy az Impossible Foods olyan cégekkel kötött együttműködést, mint a Burger King, a Starbucks vagy a White Castle.
A múlt évben pedig a cég folyamatosan növelte a kiskereskedelmi szerepét az Egyesült Államok egészében.
A legutóbbi árcsökkenéssel egyébként a forgalmazó vállalatok fontonként 6,80 dolláros legalacsonyabb áron szerezhetik be az Impossible Burgert.
Ez azonban még mindig jóval drágább, mint amennyiért a cégek be tudnak szerezni darált marhahúst – utóbbi 2-3 dollár között mozog, fontonként, bizonyos típusú húsok esetében.
A növényi húsok iránti kereslet tavaly igen erősen nőtt, amit az is megtámogatott, hogy a koronavírus-járvány miatt sok termelő leállította a tevékenységét a marha- és sertéshús piacon. Az Impossible Foods emellett közölte, a termelése hatszoros növekedést produkált 2019 óta.