Márki-Zay előválasztási videójáról van szó, ez az.
Jól látható ha bárki a lájkokra kattint, hogy Márki-Zay Péter lájkolóinak bő fele arab, venezuelai, vagy japán álprofil.
Ezt a technikát akkor szokták bevetni, ha a marketingesek kényszeresen arra törekednek, hogy egy márkának, terméknek, vagy éppen politikai messiásnak nagyon sok lájkolója legyen hirtelen.
Mutatjuk a képernyőmentéseket.
Ezek bizonyítják, Márki-Zay Péter videóját olyanok lájkolgatják, akiknek semmi köze a magyar választásokhoz. Egyszerű megtévesztés az egész.
Csak azért bérlájkolnak, hogy megtévesszék a Facebook algoritmusát, és azt érzékeltessék, Márki-Zay körül nagy a "pezsgés".
A csalás pont annyira nyilvánvaló, mint amekkora átverés Márki-Zay Péter.
Alább Márki-Zay migráns lájkolóinak egy része.