Párterápiára volt szüksége Pikali Gerdának és Rékasi Károlynak

Rékasi Károly és Pikali Gerda minden pillanatot igyekeznek a legnagyobb örömmel megélni. A pár számára ezért is volt felejthetetlen az a néhány nap, amit otthonuktól távol töltöttek.

Az ország egyik legelfoglaltabb párja a sok munka mellett igyekszik minőségi időt együtt tölteni. Ezért döntöttek úgy, hogy a kikapcsolódásukat a legszenvedélyesebb hobbijukkal kötik össze, ami a hajózás. Ennek köszönhetően pedig rengeteg gyönyörű helyen jártak, miközben a Dunán hajóztak.

Rékasi Károly elmondta, hogy párja ötlete volt, hogy hajózzanak le a déli határig. Hozzátette, aktív nyaralást tervezetek, amihez a Wiking Yacht Klubtól kaptak, egy 28 láb hosszú kétmotoros, két hálófülkés és konyhával felszerelt hajót.

Öt napot és négy éjszakát töltöttünk a vízen, végig a hajón laktunk, aludtunk és főztünk

- meséli a színész.

Jártunk a csodálatos Kisapostagon, Dunaföldváron, Baján, de még Mo­há­cson is. Este hosszasan beszélgettünk, közben gin-­to­ni­koz­tunk, de szigorúan csak akkor, mivel nappal, amikor vezetek, tilos!

- tette hozzá a hot! Magazinnak Rékasi Károly

Hosszasan beszélgettek a pihenésük alatt

Hatalmas szabadságot ad az, mikor valaki a szerelmével hajózik a Dunán, miközben kipiheni a munka okozta fáradalmakat.

Rékasi Károly úgy fogalmazott, hogy leírhatatlan érzés, mikor reggel kijön a fülkéből, miközben látja, hogy a felesége még bent alszik, majd a kezébe vesz egy könyvet és a hajó fedélzetén issza meg a reggeli kávéját.

Ez is fontos, hogy rendkívül figyeltünk mindenre, nem rohantunk. Igazi párterápia volt a nyaralásunk, hiszen itt nem lehet elmenekülni semmi elől, csak ketten vagytok, a hajó és a víz, illetve a hosszas beszélgetések

- meséli Rékasi Károly

Feleségének köszönheti, hogy a hajózás lett a szenvedélye

Rékasi Károly néhány évvel ezelőtt azt kapta Gerdától ajándékba, hogy levizsgázhatott hajóvezetésből. A színész bevallotta, hogy azelőtt nem volt hobbija, ami mára a már a legszebb időtöltései közé tartozik, amit a feleségének köszönhet.

Rékasi Károly és felesége, Pikali Gerda
Fotó: facebook.com/karoly.rekasi.5

A színész azt is elárulta, hogy sosem hajózik egyedül. Valaki mindig van aki útnak indul vele, akár barátok, a gyerekei vagy a felesége.

„Nagyon mélyről kezdtem újra mindent, a klinikai halálból jöttem vissza”

A színész a víz szerelmeseit egy rendkívül összetartó közösségként írja le. Azonban ez nem véletlen, ugyanis nagy szüksége volt a hajózásra, mivel akkoriban egy sötét időszakon ment keresztül az életében.

Éppen kikötöttünk az ötödik nap végén a Hajógyári-szigeten, és érkezett egy másik hajó is, akinek szó nélkül segítettem kikötni, hiszen ez a természetes. Egészen furcsa érzés volt, amikor elmondta a másik hajós, hogy azért vásárolt ő is hajót, mert látta az én előfordulásaimat ebben a közegben és mindig olyan élvezettel beszélek róla, hogy neki is megjött a kedve hozzá

- mondta a színész, aki hozzátette, hogy felesége egyik kollégája is miatta kezdett hajózni.

Rékasi Károly nagyon mélyről kezdett újra mindent, gyakorlatilag a klinikai halálból jött vissza, ugyanis hat centi hiányzott a lábából, emiatt pedig több munkától is elesett. Ezért azt, hogy ma már autót és hajót is vezethet, nagy ajándéknak tartja.

Ráadásul a gyerekeimmel is remek a kapcsolatom, boldog vagyok a házasságomban is; úgy érzem, visszataláltam az életemhez

- árulta el a színész, majd a születésnapi terveiről beszélt.

Ősszel egy újabb nagy vállalásra készül, a 62. születésnapja alakalmából azt tervezi, hogy körbe biciklizi a Balatont.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!