NSX-alkatrészekkel dobják fel a Honda Odyssey megjelenését
![](https://cdn.origo.hu/2024/07/gvFj0bzHpX97C7qw6NsLpStbVc93v5CdOXZ050EEUnc/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzhlYzg1M2M2NWUxNzQ0ZWY4NzI1OGI5NDEzYzgyMDcx.webp)
A szabadidő-autók térhódításával már az Egyesült Államokban is visszaszorulóban van az egyterű-szegmens, de mivel a Honda még mindig annak harmadát uralja az Odyssey modelljével, a japánok kitartanak. A 2025-ös modellévre például agresszívabbá tették a megjelenést, új az első lökhárító, a hűtőrács, hátul pedig a Honda NSX-ről származó macskaszemeket tették a hátsó lökhárító sarkaiba.
Már majdnem digitális lett a belső tér, a műszeregységben a 7 colos monitor mellett még ott van az analóg sebességmérő, a központi érintőképernyő méretét 9 colosra növelték. A fejegység gyorsabb processzort kapott, vezetéknélküli telefoncsatlakoztatást kínál, utastér-szerte USB-C töltőket helyeztek el (üléssoronként minimum 2), van indukciós telefontöltő is. Az opciós hátsó szórakoztató rendszer a tetőből lehajtható 12,8 colosra növelt képernyőt jelent, a HDMI-csatlakozó a két első ülés közötti könyöklőbe került át, ahol kényelmesen szállítható a digitális tartalmat biztosító eszköz. Nincs változás a motorkínálatban, a Honda Odyssey első kerekeit 3,5 literes, 280 lóerős V6-os szívómotor hajtja a japánok saját fejlesztésű, 10 fokozatú automatáján keresztül.