A londoni tanácskozáson számos ötlet került szóba, de végül abban egyeztek meg a résztvevők, hogy az eddig ismertté vált módosítási elképzelések után újabbak már ne befolyásolják a 2003-as világbajnokságot.
Bernie Ecclestone, a sportág első számú irányítója azt szerette volna, ha 1997 után a következő szezonban újra lehetne mintázat nélküli, úgynevezett slick gumikat használni, de ez leghamarabb 2005-ben valósulhat meg. Abban az idényben valószínűleg már nem használhatják majd a pilóták a rajtot segítő elektronikus rendszert, amely tavaly óta "látható" a GP-ken. A tervek szerint 2005-től megváltozik a futamok régóta állandó műsora is.
A Nemzetközi Automobil Szövetség vezérkara október 28-án döntött úgy, hogy jövőre átalakul a pontrendszer a Forma-1-ben: az eddigi hat helyett a legjobb nyolc versenyző kap pontot, s módosítják az időmérő edzés rendszerét. A győztes 10, a második 8, a harmadik 6 ponttal gazdagodik majd, s még a nyolcadiknak is jár egy. A Forma-1 52 éves történetében ötödször (legutóbb 1991-ben volt erre példa) kerül sor a pontrendszer megreformálására.
Változtatás lesz az időmérő edzés lebonyolításában is: az eddigi egy helyett, két kvalifikációt terveznek. Az autók pénteken és szombaton egy-egy mért kört teljesítenek, s egyszerre csak egy kocsi tartózkodhat a pályán. A pénteki időmérőn a világbajnoki pontverseny sorrendjében követik egymást a pilóták, majd szombaton a pénteki utolsó indul elsőnek, s a leggyorsabb zárja a sort. A vasárnapi rajtsorrendről csak a 2. napi idők határoznak.
Jövőre a boxutcából nem utasíthatják egyik versenyzőt sem arra, hogy elengedje a csapattársát: idén az Osztrák Nagydíjon a ferraris Rubens Barrichellónak kellet átadnia az első helyet a későbbi világbajnok Michael Schumachernek, s ez hatalmas botrányt okozott.
A változásokat a FIA tanácsának kell jóváhagynia december 13-án sorra kerülő ülésén.