Hiába nyerte meg Michael Schumacher a múlt vasárnapi Spanyol Nagydíjat, a siker nem mindenkit győzött meg az új Ferrari "verhetetlenségéről". Ron Dennis, a McLaren csapatfőnöke például úgy nyilatkozott, az F2003-GA-val a maranellóiak "nem tettek túl nagy lépést előre", de Patrick Head, a Williams főmérnöke is úgy vélekedett, nem olyan félelmetes az új autó, mint várták.
Jean Todt, a Ferrari első embere viszont továbbra is elragadtatással beszél az új négykerekűről, szerinte lesz még gyorsabb is az új autó. "Lehet, hogy a többiek csalódottak, mi azonban nem vagyunk azok" - mondta a francia szakember. "Nagyon sok rejlik még ebben az autóban, egyelőre nem tudtunk belőle mindent kihozni. Van egy csomó dolog, ami jobban is működhetne, néhány alkatrészt még tökéletesítenünk kell."
Leginkább a Bridgestone abroncsok szorulnának egyébként tökéletesítésre, a Ferrari legnagyobb bánatára azonban az év végéig szól a japán gyárral kötött szerződése. Pedig a Spanyol Nagydíjon a Bridgestone papucsok nem bírták az új Ferrari tempóját, a normálisnál jóval gyorsabban koptak, s ez intő jel lehet Jean Todték számára. Különösen, hogy legnagyobb riválisaik (McLaren, Williams s Alonso révén immáron a Renault is) egytől egyig Michelin abroncsokkal versenyeznek, márpedig a francia gyár független vélemények szerint is megelőzte már a Bridgestone-t. "Új gumikkal mindig jó volt a tapadás, ahogy azonban nőtt a körök száma, úgy csúszkált az autó egyre jobban" - mondta Michael Schumacher. Jean Todt rögtön lépett is, erre a hétre gumitesztelési programot írt elő. S még egy adalék ehhez, Niki Lauda szerint a gumik fogják eldönteni a világbajnokság sorsát...
"Összességében azért elégedettek vagyunk az új autó teljesítményével, mindjárt futamgyőzelemmel debütált, s Barrichello révén a harmadik hely is a miénk lett" - folytatta Todt. "16 pontot faragtunk hátrányunkból a konstruktőri világbajnokságban, s már Schumacher is csak négy ponttal van lemaradva Räikkönentől. Igazából még csak most kezdődik az F2003-GA fejlesztése, úgyhogy mindenki biztos lehet benne: leszünk mi még gyorsabbak is! Legnagyobb ellenfeleinknek egyébként továbbra is a McLarent tekintem, hamarosan ők is bevetik új autójukat, s tudjuk, hogy akkor minden pályán veszélyesek lesznek. Sejtettem, hogy a Renault és Fernando Alonso kiváló teljesítményre lesz képes Barcelonában, de szerintem hosszú távon nem veszélyeztetik a Ferrarit és a McLarent. Spanyolországban a pálya adottságai a Renault-nak kedveztek, s ezt ki is használta a csapat. "