A kiadvány szerint a FOTA-nak, vagyis a csapatok szövetségének sikerült visszaszorítania a kiadásokat: egy átlagos istálló 2009-ben még 310 millió dollárt költött egy évben, ez az összeg idén várhatóan már "csak" 167 millió dollár lesz. A legtöbbet a Ferrari költi (295 millió dollár), míg a legkevesebbet pedig a HRT (50 millió dollár). Ugyanakkor nem minden csapat csökkentette a kiadásait: a Team Lotus, a Red Bull, a Sauber és a Virgin is nagyobb büdzsével vágott neki 2011-nek, mint a tavalyi évnek.
A költségcsökkentés annak is köszönhető, hogy három, alacsony költségvetésű istálló is érkezett a mezőnybe, míg olyan hatalmas gyártók vonultak ki, mint a BMW, vagy a Toyota.
A jelentés szerint az eddigi eredmények ellenére Martin Whitmarsh, a FOTA elnöke továbbra is fenn akarja tartani az előírt költségcsökkentő intézkedéseket.
Bár a Ferrari, a McLaren, a Mercedes és a Renault valóban csökkentette a kiadásait, ám a szponzori támogatásokból így is 50%-kal nagyobb bevételre számíthatnak.