A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl
Vágólapra másolva!
A német úgy véli, a csapat Melbourne-ben tapasztalt nehézségei nem ismétlődnek meg, mert megtalálták a fokozott gumikopás okait. A német szerint a DRS-sel működtetett F-csatorna nem hoz olyan sokat az istálló konyhájára, mint az ellenfelek hiszik.

Ausztráliában az erőteljes gumikopás megakadályozta Nico Rosberget egy jó eredmény elérésében. A német átmenetileg tartotta pozícióját a McLarenek, csapattársa, valamint Sebastian Vettel mögött, de a mezőnyből ő volt a második, akinek ki kellett állnia kerékcserére, és később fokozatosan leszakadt az élbolytól.

"Sajnos az autó szempontjából nem ott voltunk, ahol szerettünk volna. Szerintem nem volt elég jó a balansz, kicsit jobban elhasználódtak a gumijaink, mint másoknak. Szükséges, hogy ennek utánanézzünk, rá kell jönnünk, mit tehetünk. Biztos vagyok benne, hogy visszavágunk a jövő hétvégén" - mondta korábban a 12. helyen célba érő Rosberg.

A hajtáslánc hibája miatt nem derült ki, hogy a másik Mercedest vezető Michael Schumacher mire lett volna képes, de csapattársához hasonlóan ő is úgy véli, az istálló meg fogja oldani a gumikopás problémáját, amely szerinte "egyszeri eset" volt.

"Jó pár kilométert megtettünk a téli teszteken, és egyszer sem voltak gondjaink (ezzel)" - jelentette ki a hétszeres bajnok a Malajziai Nagydíj előtti sajtótájékoztatón. "Melbourne-ben rájöttünk, hogy javítanunk kell a versenytempónkon, de megértettük a bajok okát és orvosoltuk is őket. (Az ausztráliai) egyszeri eset volt."

Schumacher nyilatkozata azért érdekes, mert a Mercedes részéről a szezon előtt elismerték, a gyakorlásokon már szembesültek a vártnál nagyobb gumikopással. A csapat a hátsó szárnyvéglapokon található nyílások miatt is reflektorfénybe került: a DRS aktiválásával kinyitott csatornák feltehetően az autó légellenállását csökkentik, bár a pontos működési elvéről még vitatkoznak a technikai szakértők. Ross Brawn az előző hétvégén azt mondta, a rendszer nem gyorsítja jelentősen a W03-at, és Schumacher is így érzi.

"Nem kétséges, hogy az újítással javul valamelyest a teljesítményünk, de véleményem szerint nem sokkal" - mondta. "Ami pozitívum, hogy rengeteget fejlesztettünk az autón tavaly óta. Ugyanakkor még mindig sokat kell tanulnunk róla, hogy minden körülmények között ki tudjuk használni az adottságait."

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!