A Red Bull szinte évi rendszerességgel szembesül olyan vádakkal, hogy a pályán, nagy tempónál feltűnően meghajlanak a légterelői az aerodinamikai terheléstől, és idén a Brit Nagydíjon jött el ez az alkalom: a vetélytársak fotók alapján kiszúrták, hogy
Silverstone-ban az új első szárnyuk egyes terelőlapjai túlságosan rugalmasak,
és más szöget vesznek fel, mint az autó álló helyzetében.
Az Autosport úgy értesült, a riválisok felhívták erre az FIA figyelmét, és a Red Bull módosított is a Magyar Nagydíjra a légterelőn, de azt nem tudni, hogy a szövetség kérésére, vagy inkább elővigyázatosságból, önszántából lépett így. Az elismert technikai szakíró, Giorgio Piola vette észre, hogy a Hungaroringen a csapat első szárnyára felkerült egy rögzítő a felső terelőlapok és a véglap közé, amely megakadályozza a szárny elhajlását.
A nagydíjakon az FIA terhelésnek vetik alá a különböző idomokat, amelyek csak nagyon kis mértékben deformálódhatnak, a pályán, teljesen más körülmények között ugyanakkor könnyen előfordulhat, hogy egy adott elem sokkal jobban elhajlik, mint a hivatalos ellenőrzéseken.
A Red Bullnál ettől függetlenül optimistán várják a Magyar Nagydíjat, mivel a Hungaroring kevésbé domborítja ki a motorok közötti különbségeket, amiben a Renault-t használó istálló lépéshátrányban van a Ferrarihoz és a Mercedeshez képest. Daniel Ricciardo emellett a fejlesztésekben is bízik.
"Számos helyen vannak újításaink, az első szárnyon és az oldaldobozon is - nyilatkozta. - Reméljük, hogy minden működni fog, és gyorsulunk annyival, amennyire számítunk. A szélcsatorna azt mutatta, (a fejlesztések) növelik a leszorítóerőt, és reméljük, hogy ez a köridőkben is megmutatkozik."