„Ez elég későn érkezett meg [az adott körön], nem tudom, hogy spontán döntés volt-e, de nyilvánvalóan ez döntötte el a versenyt. Utána próbáltam átvágni a mezőnyön, előnyt kiépíteni, ez működött is, mert 6 másodperces előnyöm volt, de a Safety Car túl korán jött, utána csak kontrollálni próbáltam a versenyt.”
A Ferrari sikere annak köszönhető, hogy Szingapúrba új aerodinamikai újításokkal érkeztek, amelyek beváltak egy olyan helyszínen is, ami az idei autónak papíron nem feküdt. Vettel ettől függetlenül nem akart elbizakodó lenni, és továbbra is a Mercedest nevezte meg legyőzendő ellenfélként, kiemelve, hogy nehéz lenne már Hamiltontól elvenni az idei világbajnoki címet.
Az a lényeg, hogy a fejlesztések mindig működjenek. E téren akadtak már problémáink a múltban”
– mondta a Sky Sportsnak. – Jó irányba tartunk, de még mindig sok munka vár ránk, mert ha a sorok közé nézünk, akkor talán még mindig Lewis volt ma a leggyorsabb, de itt mindig az diktálja a tempót, aki az élen áll, ez kissé hasonló Monacóhoz. A fejlesztések tették lehetővé, hogy tegnap ilyen erősek legyünk, és nyomást helyezzünk a Mercedesre.”