„Minden területen dolgoztunk, a felfüggesztést úgy alakítottuk át, hogy nagyobb rugalmasságot biztosítson a beállítások terén, hogy minél jobban alkalmazkodni tudjunk a versenyzőkhöz és az adott pályához. Nagy erőfeszítéseket tettünk a súly alacsonyan tartására, rengeteget dolgoztunk az erőforráson, nemcsak az elhelyezésén, hanem minden egyes összetevőn, hogy elsősorban növeljük a teljesítményét, ugyanakkor a változó technikai szabályoknak is megfeleljünk, hiszen az olajfogyasztást 15%-kal csökkenteni kellett. Nagyon hasonlít a tavalyi autóra, de higgyenek nekem, teljesen különbözik attól, nagyon sok részlete igen extrém.”
Vettel rámutatott, hogy rengeteg munkaóra van egy új autó kifejlesztésében, és már alig várja, hogy a jövő héten ki is próbálhassa az új modellt: „Ha összehasonlítom a tavalyi autóval, szembetűnőek az eltérések, különösen az autó hátsó részén, ahol minden sokkal feszesebb. Sok munka van emögött, mivel nem könnyű ezt kivitelezni, mi azonban találtunk pár okos megoldást, amelyekkel sikerült elérni ezt. Alig várom, hogy vezessem, hiszen az sokkal izgalmasabb, mint nézegetni. Még egy hetet kell várnom, de fantasztikus egy autó, egy kicsit vörösebb is, mint a tavalyi, nagyszerűen néz ki.”
„Lehetetlen megjósolni, hogy mi lesz az idén, de szerintem előrelépés az idei autó, remélem, hogy érzésre is az lesz, amikor vezetni fogom. Bízhatunk az ittlévők és a jelenleg is Maranellóban dolgozók elkötelezettségében, ezt az egyet biztosan látnám, ha lenne kristálygömböm, a többivel kapcsolatban pedig türelmesnek kell lennünk, és várnunk kell, ez is a kaland része."