Miután a csapatok elfogadták a csökkentett költségvetési plafont, Mattia Binotto belengette, hogy a Ferrari vizsgálja a lehetőségét annak, hogy az F1 mellett más sorozatokban is elinduljon. A maranellóiak csapatfőnöke az IndyCart külön megemlítette.
Jelenleg a Chevrolet és a Honda szállít erőforrást a sorozatnak, de 2022-re egy harmadik vállalatot keresnek melléjük. Ekkor ugyanis az észak-amerikai széria is rálép a hibrid-meghajtás útjára, és 2,4 literes, ikerturbós V6-os erőforrásokat fognak használni. Roger Penske, az IndyCar tulajdonosa elárulta, beszélt Mattia Binottóval, az olasz márka F1-es csapatfőnökével.
„Az utóbbi időszakban a Ferrarira koncentráltunk – idézi a Racer. – Az elmúlt napokban közvetlen kapcsolatban álltam Mattia Binottóval, és megválaszoltam a felmerülő kérdéseit.
Nagyon komolyan veszik ezt a lehetőséget, hiszen ez olyan terület, ahol korábban még soha nem versenyeztek csapatként.”
Penske hozzátette, Észak-Amerika a Ferrari legnagyobb felvevőpiaca, és IndyCar pedig nagy lehetőség lenne számukra. „Egyben azt is megalapozná, hogy [csapatként] beszálljanak az IndyCarba, de szerintem egyszerre elég egy dologgal foglalkozni" – utalt a motorszállításra.
Végig akarom csinálni, aztán meglátjuk, mi lesz belőle, ugyanakkor a Ferrari már rengeteget tárgyalt az IndyCarban dolgozó emberekkel
– folytatta. – Elutaztak a Dallara [központjába], úgyhogy biztos, hogy nem csak üres pletykáról van szó. Egyelőre még nem ismerjük a dolog kimenetelét, de nálam folyamatosan napirenden van az ügy.”
A Ferrari eddig csupán egyetlen futamon vett részt a sorozat elődjében, mégpedig az 1952-es Indy 500-on, de akkor Alberto Ascarinak nem termett sok babér. A 80-as években közel voltak ahhoz, hogy belépjenek a szériába, de hiába készült el az autó és a motor egyaránt, végül soha nem versenyeztek vele.