Verstappen elismerte, a vége felé már élvezte a versenyzést, az elején kevésbé, mert a szél miatt folyamatosan változott az autója balansza. „Az első kanyarban megcsúszott az autóm hátulja, korrigáltam, korrigáltam, de csak ment tovább” – idézte fel a verseny egyik korai, meghatározó pillanatát, amikor
elvesztette a vezetést, de az első bokszkiállás után visszaszerezte azt.
„Nagyon nehéz volt stabilan tartani az autót, az első kerékcsere után is nagyon szorosan üldöztek [a Mercedesek], aztán eldöntöttük, hogy átállunk két bokszkiállásra, és szerencsére ez kifizetődött, de keményen meg kell dolgoznunk érte. Ez így nagy elégtétel” – jelentette ki a holland pilóta, aki megerősítette a vezetést a pontversenyben.
„Nehéz helyzetben voltam, mert sok lekörözöttet kellett megelőznöm, szerencsére mindannyian jól elengedtek, így küzdhettünk a verseny végén – mondta. – Az egész futamon kergettük egymást, ez szerintem a szezon további része során is így marad.”
Az időmérőn elszenvedett vereség után Hamilton az utolsó előtti körig esélyes volt a győzelemre,
a rajt után vezetett, majd Verstappen második kerékcseréjét követően is úgy tűnt, megtarthatja a vezetést, mert a Red Bull pilótája csak az utolsó kilométereken tudott DRS-távolságba kerülni, igaz, akkor szinte rögtön meg is előzte őt.