„Az elsődleges prioritásunk az volt, hogy ne kelljen a lágy gumikkal rajtolnunk, legalább ezt sikerült elérnünk – viccelt Sainz az időmérő után a Sky Sports műsorában. – Szerettünk volna előrébb kerülni, de kellett volna még 6 ezredmásodperc – utalt arra, hogy
George Russell a Williamsszel közepes keverékű gumikon is gyorsabb tudott lenni nála, és elfoglalta előtte a 10. helyet.
„A Forma-1-ben az apró részletek is döntenek, és a magam részéről úgy érzem, hogy nagyot léptem előre a múlt hétvégéhez képest, a tempós kanyarokban sok időt találtam, és már a Q1-től lendületben voltam, de sajnos az a 6 ezredmásodperc hiányzott, pedig az teljesen megváltoztatta volna az összképet.”
Sainz kijelentette, nem akarták felrakni a lágy gumikat a Q2 végén,
mert „erős meggyőződésünk, hogy a lágy gumi nem jó nekünk a versenyre.” Úgy vélte, lehet, hogy más csapatoknak bevált a hétvégére szállított C5-ös keverékű abroncs, de a Ferrarinál „mi nagyon nem akartunk azzal továbbjutni, pedig szerintem simán ment volna.”