Jennifer Lopez üzlete olyan neves dizájnerek bemutató üzletei mellé sorakozik fel a felső tízezer bevásárlóközpontjában, mint Calvin Klein és Ungaro. Az üzlet bevallottan Moszkva leggazdagabb 12 és 15 éves fiataljait célozza meg.
A bevásárlóközpont szóvivője, Tatjana Sztoljarszkaja elmondta, hogy a butik "interaktív bevásárlási élményt" kíván nyújtani az oda látogató fiataloknak. Az interaktivitás abból áll, hogy plazma-monitorok Lopez fotóit és klipjeit vetítik folyamatosan, a hatalmas hangfalakból szólnak majd sikerszámai, amelyeket kényelmes kanapékba süppedve hallgathatnak a tinédzser vásárlók.
"Hintaszékek is lesznek, és az üzleti meggondolás az, hogy az ifjú lánykák számára ne csak egy butik legyen, hanem találkahely és szórakozóhely, ahová eljöhetnek vásárolgatni és beszélgetni" - mondta a szóvivő.
A 300 négyzetméter területen farmereket, ruhákat, kiegészítőket, ékszereket, napszemüvegeket és egy új fehérnemű-kollekció darabjait fogják árulni, amelyeket még nem mutattak be hivatalos divatshow-n.