Ajándékot küld 65 év feletti bérleteseinek az FTC

Készülnek az ajándékcsomagok
Vágólapra másolva!
Az „Otthon is együtt" akcióban ötszáz 65 év feletti Fradi bérletesnek szállít házhoz az FTC és az LSH egy ajándékcsomagot.

A „Hősöknek főzünk" akció és a 40 millió forintos, kórházaknak szánt felajánlás után ismét segít a Fradi és az LSH Kft. az „Otthon is együtt" kampánnyal. A klub idős bérleteseinek szánt értékes ajándékcsomagban az FTC támogatói által felajánlott mindennapi egészségügyi vagy élelmiszeripari termékek mellett olyan olvasnivalókat is találnak a szurkolók, amelyeket az otthoni időtöltésre szánt a klub.

Az FTC minden 65 év feletti bérletese megkapja a Fradi 2019-es Évkönyvét, amely a zöld-fehér klub tavalyi arany esztendejét mutatja be, továbbá hozzájut az Albert Flóriánról készült díszes képeskönyvhöz, valamint a ferencvárosi klubmagazin, a Zöld és fehér egy különleges számához.

Készülnek az ajándékcsomagok Forrás: SMIC/Micheller Szilvia

A Ferencvárosi Torna Club, a Groupama Arénát üzemeltető Lagardère Sports Hungary Kft. és a Penny-Market Kft. a labdarúgócsapat több szponzorával együtt döntött úgy, hogy a vírus által különösen veszélyeztetett 65 év feletti szezonbérletes szurkolóit szeretné támogatni. A közös cél, hogy mindenki maradjon otthon, csökkenjen a felesleges kontaktok száma. Ehhez próbál hozzájárulni az „Otthon is együtt" akció.

Az FTC 5 ezer bérletes szurkolójából 500-an tartoznak a különösen veszélyeztetett körbe a mostani koronavírus-járvány idején. Kivétel nélkül minden 65 év feletti Fradi szezonbérletesnek ingyenesen házhoz is szállítják a klub szponzorainak segítségével a következő napokban az értékes termékcsomagot. A kiszállításban és a doboz összeállításában segítenek az FTC és az LSH Kft. dolgozói, önkéntesei. Az eljuttatott ajándékokkal is szeretnék meghálálni leghűségesebb szurkolók bizalmát, ugyanakkor szeretnék azt is megerősíteni, hogy a nehéz helyzetekben is számíthatnak az FTC-re.

Az FTC vezetői, labdarúgói, a szakmai stáb tagjai, a vízilabda, jégkorong, férfi és női kézilabda szakosztály sportolói, valamint az LSH Kft. és munkatársai márciusban összesen 40 millió forintot ajánlottak fel a koronavírus-járvány elleni küzdelem megsegítésére. Április elején pedig elindult az FTC és az LSH közös kampánya. A „Hősöknek főzünk" akció keretein belül áprilisban minden nap 140 adag ebédet és tízórait szállítunk a Szent László Kórház dolgozóinak.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!