Noha eredetileg már idén ősszel piacra kellett volna kerülniük, várhatóan csak jövő januárban jelenhetnek meg az amerikai piacon a Microsoft intelligens karórái, melyek a pontos idő mellett az éteren keresztül érkező információkat - például tőzsdei árfolyamokat, időjárás-előrejelzést, sporteredményeket vagy híreket is meg tudnak jeleníteni. Az intelligens karórák a szofveróriás SPOT (Smart Personal Objects Technology) névre keresztelt technológiáján alapulnak majd, amelyet kifejezetten kisméretű használati tárgyakban - például ébresztőórákban, kulcstartókban vagy akár hűtőmágnesekben - való alkalmazásra fejlesztettek ki.
A SPOT-karórák használatához az ügyfeleknek elő kell majd fizetniük a Microsoft MSN Direct elnevezésű Amerika-szerte 100 nagyvárosban elérhető szolgáltatására. A későbbre tolt debütálás miatt a Microsoft, illetve a technológiát alkalmazó óragyártó cégek a késő megjelenés miatt kihagyják a karácsonyi vásárlási szezont, a fejlesztők közlése szerint a szolgáltatás minőségének biztosítása érdekében szükség volt a SPOT-órák tesztelésének meghosszabbítására.