Az italpiacra is betör a Netflix

Vágólapra másolva!
Dobozos koktélt dob piacra a streaming szolgáltató Netflix, ám úgy tűnik, egyelőre csak a japán piacon lesz kapható az új termék.
Vágólapra másolva!

Valószínűleg nem véletlen a Netflix részéről, hogy az őszi időszakra időzíti saját neve alatt forgalomba kerülő dobozos koktéljának a piacra dobását: a nyár végével, a némileg hűvösebb, csapadékosabb – bár még így is nagyon meleg – időjárás beköszöntével egyre több szabadidőt töltünk otthonainkban a szabadtéri elfoglaltságok helyett. A tendenciákat tekintve, több tévés tartalmat fogyasztunk, így az ahhoz kapcsolódó termékeknek is nagyobb esélyük van üzleti sikerre.

koktél, illusztráció
Képünk illusztráció
Fotó: Unsplash / Joyce Mutesva

A Netflix ősszel több sorozatát folytatja, és a vállalatnál elérkezettnek látták az időt arra is, hogy alumíniumdobozba csomagolt koktélokkal próbálják növeli a fogyasztói élményt, és persze bevételüket.

A cég japán részlege ezért a Suntory's Horoyoi-val együttműködve készített sócsú alapú italokat. Sócsúnak Japánban az égetett szeszt hívják, mely édesburgonyából, árpából illetve rizsből készül. Időként másból is előállítják azt, például gesztenyéből, és most már egész Japánban készítik. 

Lepárláskor alkoholtartalma 25 százalék körül van, azaz az Európában ismert égetett szeszes italokhoz képest gyengébb, többszörös lepárlással azonban 35-40 százalék köré emelkedik az alkoholtartalom.

A sócsúnak ez a változata számos koktél alapja, a Netflix partnere is főként sócsú alapú koktéljairól ismert.

A horoyoi  egyébként egy japán kifejezés, amit gyakran használnak az enyhén ittas, spicces egyénre, az alkoholos italoknál pedig az alacsonyabb, 3 százalékos alkoholtartalomra utal. A Netflix alkoholos koktélja ugyanakkor nem egy meglévő változat új csomagolásban való piacra dobását jelenti, hanem egy saját fejlesztést. A kóla alapú termék neve Horoyoi Netflix Cola Sour lesz.

image

A termék két változatban készül, és nem meglelő módon, mindkettő egy-egy, a japán Netflixen látható tartalomra utal. Az egyik a "Squid Game" témájában, a másik a "The Queen of Villains" sorozatra reflektálva készül. Utóbbi egy különös hangvételű szériát ígér, mely az 1980-as években játszódik, főszereplői pedig kemény, már-már vérszomjas birkózónők.

A streaming óriás nevét viselő, saját márkás koktél két változata november 5-én kerül forgalomba. Áruk 148 jen lesz, azaz nagyjából 370 forint.

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!