Az internetfelhasználók részéről az elmúlt héten számos panasz érte a Telnet Magyarország Rt. több szolgáltatását, melyek szerint kimaradások voltak a vállalat által működtetett Stop! internetes portálon és a cég mailszervere és névkiszolgálója is akadozott. A véleményüket fórumokban kifejtő felhasználók beszámolói és az [origo] tapasztalatai szerint a Telnet telefonos ügyfélszolgálatát sem lehetett napokon át elérni.
A Telnet február 18-án kiadott közleményében a több napon át tartó kiesést a társaság székhelyváltozásával kapcsolatos technikai problémákkal indokolják, amelyet a céget egyedül képviselni jogosult vezérigazgató váratlan megbetegedésével létrejött adminisztratív helyzet tovább súlyosbított - derül ki a közleményből. A Telnet szerint a vállalat munkatársai az elmúlt napokban helyreállították a fennálló zavarokat, és a cég üzemeltetésében álló tartalomszolgáltatások, valamint a hozzáférés- és szerverhosting működőképessége is helyreállt.
Bár a társaság közleménye szerint a Telnet továbbra is korábbi telefonszámain érhető el, az utóbbi napok bizonytalan helyzete miatt megnövekedett a vonalak terheltsége, így előfordulhat, hogy csak sokadik kísérletre sikerül elérni a céget.