Nézzük a játék történetét. Adva van egy ellenség, melyet a készítők egyszerűen Overlordnak kereszteltek el. Ez az ellenség a világegyetem minden faját össze akarja gyűjteni, hogy alantas céljaihoz használja őket. Az univerzum közepén állomásozik a Harbinger, ami nem más, mint az elfogott és bebörtönzött lényeket tartalmazó űrhajó. Ez a hajó annyira hatalmas, hogy az elfogott lények generációi nem is tudnak róla, hogy nem szülőföldjükön élnek. Egyszer aztán eljön a hős, aki pontot tesz a dolgok végére.
A hőst természetesen a játékos alakítja, aki három karakterosztály közül választhat. Az első az emberi fajba tartozik, és legfőbb célja eleinte a túlélés. A második karakterosztály a gladiátor, aki nem más, mint egy gyilkoló gépezet, melyben egy idegen elme lakozik. A harmadik kaszt szintén egy idegen, a Culibine nevű nőnemű faj, mely mágikus energiák birtokosa.
Aki játszott a Diablo valamelyik részével - vagyis mindenki -, annak igazán könnyű lesz a játék irányítását megszokni. A Harbinger ugyanis egy sci-fi Diablo-klón, melyben ugyanavval a klikkelj és harcolj módszerrel találkozunk, mint a Blizzard üdvöskéjében. Az ellenfelek több mint kétszáz fajta fegyverrel nevelhetjük meg, melyek közt nemcsak lőfegyverek, hanem kézifegyverek, aknák és gránátok is helyet kaptak.
Nemcsak fegyverekből, de ellenfelekből sincs hiány a DreamCatcher játékában. Mintegy hatvanöt fajta különféle ellenféllel futunk össze a játékban, melyek közt akadnak humán katonák, szörnyetegek, és mechanikus gépezetek is. Az ellenségeket vezérlő MI egész jóra sikerült, úgyhogy ne várjuk, hogy az ellen botor módon hagyja magát lemészárolni.
Minden ellenfélnek megvan a maga gyengéje, amit könnyen ki tudunk használni, hogyha kellően kiismertük őket. A három karakterosztály eléggé különbözik egymástól. Vannak olyan ellenfelek, melyek ellen a mágia a leghatékonyabb, mások ellen viszont a gladiátor tűzerejére van szükség. A játék azért ki van egyensúlyozva, így mindegyik karakter meg fogja találni a maga emberét.
A játék grafikája szintén megfelel a Diabloénak, vagyis kétdimenziós hátterek előtt mozognak a spriteok. A játékban hetven szinten keresztül kell átvergődnünk, melyek legtöbbje fémfalú folyosó, de épp elégszer fogunk más területekre is elvetődni, így nem lesz az az érzésünk, hogy egy konzervdobozban zajlanak az események.
A Diablóra sokan mondják, hogy elavult a grafikája miatt, de ennek ellenére még mindig a legkedveltebb játékok közé tartozik. Ezt figyelembe véve a Harbinger is számíthat sikerre - a Diablo-fanok körében legalábbis minden bizonnyal.