A magyar csapat eredményei:
Aranyérem
0
Ezüstérem
0
Bronzérem
1
HUNMagyarország
09:00KézilabdaBrazília-Magyarország
HUNPongrácz Bence
10:30CselgáncsIsmael Alhassane-Bence Pongracz
HUNPásztor Flóra
10:55VívásFlora Pasztor-Jacqueline Dubrovich
HUNAndrásfi Tibor
12:50VívásRuben Limardo-Tibor Andrasfi
HUNFucsovics Márton
13:30TeniszMarton Fucsovics-Rafael Nadal
HUNMarozsán Fábián
15:00TeniszFabian Marozsan-Ugo Humbert
HUNHámori Luca
17:22ÖkölvívásGrainne Walsh-Ana Hamori
HUNMagyarország
19:30VízilabdaFranciaország-Magyarország
NyílNyíl

Kudarcba fulladhat a Facebook harakiri nap

Vágólapra másolva!
Csak az amerikai felhasználók két százalékát érintheti a március utolsó napjára meghirdetett Quit Facebook Day. A közösségi oldal átláthatatlan adatvédelmi beállítása miatt elmenekülők száma várhatóan nem haladja meg a harmincezret sem.
Vágólapra másolva!

A Quit Facebook Day legnagyobb problémája az lehet, hogy nem sikerült elérni az adatvédelmi beállításokkal elégedetlenek tömegeit. A Vision Critical által megkérdezett 699 felhasználónak csupán 11 százaléka hallott a Facebook elhagyására kijelölt napról. És csupán negyedük gondolja úgy, hogy valóban ott is fogja hagyni a közösségi oldalt. A kezdeményezés csődjéért részben a Facebook is felelős, a sajtó és a tagok felháborodására válaszul sokat egyszerűsítettek az átláthatatlan adatvédelmi beállításokon.

A közvéleménykutató cég nem vizsgálta, hogy az amerikán kívüli facebookozók hallottak-e a Quit Facebook Day-ről. A tiltakozó akció honlapján levő számláló szerint világszerte 26 ezren fogadták meg, hogy a nap végére megszüntetik regisztrációjukat az oldalon.

A Facebakers statisztikái szerint a Facebooknak jelenleg több mint négyszáz millió felhasználója van világszerte. A közösségi oldal Afrikában áll a legrosszabbul, ott csupán 14.5 millióan tagjai. Magyarországon 1.3 millióan használják a Facebookot, tehát a fogadkozó 26 ezer felhasználó még a hazai statisztikában sem látszana meg.

A felmérést végző Vision Critical alelnöke szerint kettős tanulsággal szolgált a vizsgálat. Egyrészt kiderült, hogy a felhasználókat valóban érdekli, hogy milyen adatokat osztanak meg magukról, és ehhez kik férnek hozzá. Másrészt pedig a hálózati hatás működik a közösségi oldal esetében is, a felhasználók nem szívesen hagyják ott azokat a szolgáltatásokat, ahol az összes ismerősük megtalálható.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!