Források szerint a Netflix nemsokára elkezd hirdetéseket is értékesíteni, hogy újabb bevételi forrásra tegyen szert. Ennek köszönhetően még
több pénzhez jutna a cég anélkül, hogy tovább kéne emelnie az előfizetési díjat.
A Hulu már él ezzel a lehetőséggel, és úgy tűnik, a Netflix is követheti példáját.
Az Allflicks.net portál felmérést készített a legfontosabb bevételi forrást biztosító előfizetőkkel. Több mint 120 embert kérdezten meg a Reddit fórumán arról, mennyire örülnének, ha igaznak bizonyulnak a pletykák.
Feltették a kérdést: ha a Netflix elkezdene hirdetéseket mutatni, akkor törölnék-e előfizetésüket? 74 százalék igennel válaszolt.
Egy másik kérdésben arról érdeklődtek, hajlandóak lennének-e fizetni inkább többet, minthogy reklámokat lássanak. Erre a felhasználók 90 százaléka igennel válaszolt.
57 százalékuk lenne benne abban, hogy 1-2 dollárral megemeljék az előfizetés árát, de
már csak 22 százaléknak fűlne a foga egy 2-3 dolláros emeléshez.