Az Apple árbevétele ugyan nagy mértékben csökkent, az iPhone-ok iránti kereslet pedig meglepően gyenge, azonban 2018 utolsó három hónapja annyira azért nem volt rossz az Apple-nek.
A szolgáltatásokkal foglalkozó üzletág továbbra is virágzik, és október, valamint december között 10,9 milliárdos rekord-árbevételt ért el, többek között az App Store-nak, az Apple Paynek, a felhős szolgáltatásoknak és a hirdetéseknek hála.
Tim Cook a legutóbbi befektetői konferencián az Apple Musicra is kitért, ami immáron több mint 50 millió fizetős ügyféllel rendelkezik. Így zenében is nagyot erősített az Apple.
A 2015-ben indult Apple Music az utóbbi időben egyre nagyobb tempóban nő, és bár a fizetős ügyfeleket tekintve még mindig a Spotify az úr, az Apple Music egyre közelebb van hozzá.
A Spotify legutóbb 87 millió prémium felhasználóról beszélt, azelőtt pedig 83 millióról. Az Apple Music kevesebb mint egy éve még csak 40 millió fizetős ügyféllel bírt.