Váratlan botrány robbant ki a napokban a Samsung háza táján, a tapasztalatok szerint a cég egyes Galaxy okostelefonjain a Game Optimization Service háttérszolgáltatás olyan tízezer mobilapp és mobiljáték teljesítményét limitálta. A vállalat tájékoztatása szerint csak a készülékek melegedését és fogyasztását próbálta optimalizálni a játékok futtatása közben, azonban látszólag a használati körülményektől függetlenül folyamatos volt a lassítás.
A Samsung nem nyújtott tájékoztatást arról, hogy pontosan melyik mobiljait és milyen szoftververziók mellett érinti a lassítás, ám az ígéretének megfelelően elsőként Dél-Koreában most kikapcsolhatóvá tette a funkciót a Galaxy S22 legújabb rendszerfrissítésében, a lehetőséget elméletileg a Game Booster alkalmazásban kell keresni.
Egyelőre nem világos, hogy a funkció kikapcsolását követően a fogyasztók által sejtett teljesítménybeli karakterisztikát nyújtják-e a készülékek, továbbá ha igen, akkor milyen hatása van ennek a hőtermelésre és az akkus üzemidőre.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!