A The Wall Street Journal beszámolója alapján nem pazarolja az idejét a YouTube ügyvezető igazgatói székét Susan Wojcickitől nemrég átvett Neal Mohan, egy körlevélben a videómegosztón közvetlenül elérhető játékok tesztelésére kérte a Google dolgozóit, a fejlesztés Playables néven válhat elérhetővé.
A hírek szerint a játékok közvetlenül a YouTube mobilappjaiban és böngészős felületén elindíthatóak, nem kell telepíteni azokat a mobileszközökre és számítógépekre, a jellegüket tekintve egyszerű és széles kör számára érdekes termékekre lehet számítani. A dolgozók állítólag több játékot is kipróbálhatnak, név szerint csak a Stack Bounce-ot említette a kiadvány.
Egyelőre nem világos, hogy a játéklehetőséget milyen formában kívánja prezentálni a felületén a YouTube, továbbá játszhatóak lesznek-e a videók megtekintésével párhuzamosan. A bevezetésük célját a bevételek növelése jelenti, a YouTube hirdetéseket mutogatna játék közben, vagy legalábbis a Premium-előfizetéssel nem rendelkezők számára mindenképp.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!