Az eredeti tervek szerint a 2020 közepén a PlayStationre befutott The Last of Us Part II nem csak egyjátékos kampányt kínált volna, de annak végigvitelét követően többjátékos móddal próbálta volna fenntartani a rajongók érdeklődését. A multiplayert végül kivették a játékból, hogy önálló termékként jelenhessen meg, ám azóta sem érkezett értékelhető információ a projekt háza tájáról.
Most a fejlesztő Naughty Dog megtörte a csendet, a közösségi médiában tett bejelentése szerint nagyon büszke a terméken dolgozó csapatának eddigi teljesítményére, azonban jobbnak véli, ha további időt kapnak a kalapálására, így a közeljövőben biztosan nem kell számítani a leleplezésére. Cserébe jó hír, hogy a cégnél több másik játék is fejlesztés alatt áll, a jelek szerint egy teljesen új szellemi tulajdonon is dolgozik a stúdió.
Röviddel később a Bloombergnél dolgozó Jason Schreier játékújságíró belsős forrásra hivatkozva kontextussal állt elő az ügyhöz. Állítása szerint a tavaly megvásárolt Bungie fejlesztőstúdió a Sony kérésére egyenként vizsgálja a kiadónál fejlesztés alatt álló, élő szolgáltatásos multiplayer játékokat, véleménye szerint a többjátékos The Last of Us nem tudta volna hosszú távon fenntartani a gamerek érdeklődését.
Emiatt jelenleg csak néhány fejlesztő dolgozik a projekten, a döntéshozók újragondolják az irányvonalát.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!