Az elsősorban az árérzékenyebb közönségnek szánt iPhone SE mobilcsalád viszonylagos sikere ellenére továbbra sem mondható el, hogy mágnesként vonzaná magához a korábban androidos okostelefonokat vásároltakat az Apple.
A Consumer Intelligence Research Partners kutatócég friss jelentése szerint a tavalyi évben iPhone okostelefont vásárolt amerikaiak csupán 13 százaléka váltott át androidos mobilról, míg két évvel ezelőtt még 15% volt az arány. A minimális csökkenés ellenére az adat beleillik az elmúlt öt év trendjébe, a kérdéses időszakban az iPhone-t vásároltak stabilan 11-15 százaléka érkezett az androidos világból.
Ez egyben jó és rossz hír az androidos mobilgyártók számára, hiszen egyrészt nem szivárog el riasztó iramban a közönségük, másrészt viszont az Apple ügyfeleinek 85+ százaléka iPhone-ról iPhone-ra vált, azaz konzisztensen nem sikerül megszólítani őket.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!