Új havidíjas csomagokon dolgozik a YouTube
![videózás videónézés mobilozás biztonsági kamera youtube](https://cdn.origo.hu/2024/06/vlw3Ohr_g4NRkxM-GbuMFx7xj71X8O_OHtjn6FsoxCk/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50L2QwOGY0N2IxMDRjNzQ2YTRhNDE5ZWYwMjhhNmQwMGE1.webp)
Friss és hivatalos információk érkeztek a YouTube háza tájáról. A fejlesztői csapat által megosztott blogbejegyzésből kiderült, hogy a Premium-előfizetők számára két új funkció is elérhetővé vált, az egyik a Shorts rövid videók kép a képben típusú lejátszásának a lehetősége, a másik pedig az Előreugrás funkció.
Az Előreugrás lényege, hogy a YouTube gépileg megpróbálja azonosítani a videók legfontosabb részeit, és segít a hozzájuk való gyors eltekerésben. A használatához először duplán kell koppintani az éppen lejátszás alatt álló videó képének a jobb szélére, erre megtörténik az ilyenkor megszokott tíz másodperces előreugrás, plusz megjelenik az Előreugrás gombja.
Az újdonság első körben Androidon vált elérhetővé, de hamarosan iOS-re is befut majd.
További újdonság, hogy a YouTube valamikor a belátható jövőben több új havidíjas előfizetési csomagot is elérhetővé kíván tenni, ezek nem részletezett módon kiegészítik majd a jelenleg elérhető Egyéni (1790 forint), Család (2690 forint), továbbá Diák (1090 forint) konstrukciókat. Szintén érdekes, hogy a Premium-ügyfelek képesek lesznek megosztani a barátaikkal az előfizetéseik egyes előnyeit, de a részletekkel ebben a témában is adós maradt a YouTube.
Az új csomagokkal való kacérkodás nem meglepő annak fényében, hogy a YouTube agresszíven próbálja lehetetlenné tenni a reklámblokkolást, ám a borítékolhatónak megfelelően eddig vesztésre áll a háborúban. Úgy tűnik, hogy a reklámokat blokkoló nézőket valójában nem a hirdetéseinek tolerálására próbálja rábírni, hanem Premium-előfizetőkké konvertálná őket, ez a valódi törekvése.
Ha szeretne még több érdekes techhírt olvasni, akkor kövesse az Origo Techbázis Facebook-oldalát, kattintson ide!