Kizárólag hirdetések és hozzájuk kapcsolódó műsorok alkotják majd a hamarosan debütáló Advert Channel programját, amely, munkatársai szerint, az első valódi reklámtévé lesz.
A szeptember 6-án induló angliai adó szerkesztői azt ígérik, a nézők nem egyszerű hirdetésfolyamot láthatnak majd, hanem a nemzetközi reklámipar elmúlt negyven évének legjobb alkotásait, valamint részt vehetnek a reklámokhoz kapcsolódó tévés vetélkedőkben, illetve betelefonálós játékokban - írta a BBC.
A műholdról fogható új digitális csatorna alapító nézői igényekkel indokolják projektjüket, amelytől azt várják, hogy sok ember számára fontosabb lesz, mint a hagyományosnak tekinthető tévés show-k. "A reklám művészeti forma és abszolút ragályos" - mondta Chelsey Baker, az Advert Channel egyik vezető munkatársa, aki szerint végre a hirdetések szerelmesi is megtalálhatják a nekik való tévécsatornát.
Baker azt is elmondta, már a tévé indulása előtti érdeklődés jelzi, hogy jelentős igény van az új típusú műsorra; a közönség naponta négyezer reklámot tölt le az internetes oldalukról.
Hasonló igényeket elégít ki a hirdetések szinte folyamatos vetítéséből álló Reklámzabálók Éjszakája című rendezvény, amelyet a világ több tucat országában ismerhettek már meg az érdeklődők. Budapesten 2001-ben szervezték meg először, a nagy sikerű eseményt a Budapesti Kongresszusi Központban, ahol a közönség show-elemekkel, koncertekkel és szünetekkel tarkított hat órás reklámblokk bemutatót láthatott.