Megváltoztatták Fluimucil Ábel hangját. De miért?
![Fluimucil reklám](https://cdn.origo.hu/2023/12/dxrnyf6mifVTIBuHxUCHsqR1r3RbW-nJn3l8Dp1rxQE/fill/1347/758/no/1/aHR0cHM6Ly9jbXNjZG4uYXBwLmNvbnRlbnQucHJpdmF0ZS9jb250ZW50LzI1MTM4MDllNGNmZTQyNWY5ODQ4NGIxN2IwZjg2MjAw.webp)
2016 utolsó negyedévének legismertebb reklámja lett itthon a Fluimucilé, amely hurutos köhögésre igyekszik megoldást kínálni. A kisgyerekek gyakori kérdése („de miért?”) háromszor is elhangzott benne, eleinte ez sokakat szórakoztatott, később többeket irritált, idegesített, így új szinkront kapott Ábel karaktere. Íme:
A Bors a témában megkereste a gyártót, amely nem akart erről nyilatkozni. Geszti Péter reklámszövegírót is faggatták, szerinte a márkaismertségnek feltétlenül jót tett, hogy mémesedett, hogy felkapta az internet, de ellenérzéseket is szülhetett.