A 2011. november 15-től 2012. március 31-ig tartó akció célja ezúttal is Budapest, mint vonzó turisztikai úti cél népszerűsítése, valamint a főváros utó- és előszezoni vendégforgalmának növelése volt. Az MT Zrt. közleménye szerint a három vagy négy éjszakára érkező vendégek amellett, hogy az utolsó éjszakát ingyen kapták, további kedvezményeket is igénybe vehettek a kuponokból álló BWI voucher segítségével.
A 2011/2012. évi kampányban 54 szálloda és 6 egyéb szolgáltató vett részt. A vendégéjszakák 21 százalékát ötcsillagos, 60 százalékát négycsillagos, 19 százalékát pedig háromcsillagos szállodákban töltötték el.
A legtöbb vendég Németországból, Olaszországból és Nagy-Britanniából érkezett. A válaszadók többsége szerint jó ötlet a BWI, 40 válaszadóból 39 máskor is részt venne hasonló, Budapest forgalmát élénkítő akcióban. A válaszadók 70 százaléka a november 1. - március 31. közötti időszakot tartja a legalkalmasabbnak az akció megvalósítására.