Az első esemény január 29-én történt, amikor a Germanwings Hamburgból Stockholmba tartó járatán beazonosítatlan szag terjengett a fedélzeten, nem sokkal a felszállás után. A 141 utas közül sokan szédülésre és légzési problémákra panaszkodtak. A repülő visszafordult, és a felszállás után 20 perccel rendben földet ért. A földi készenléti egységek 6 utast láttak el, hármat kórházba szállítottak.
Egy nappal később a társaság Hamburgból Párizsba tartó járatán az ereszkedés megkezdése után terjengett valamilyen vegyszer erős szaga. Mindkét pilóta oxigénmaszkban folytatta a leszállást, és a gép 14 perccel később rendben földet ért. Az Aviation Herald információi szerint
a kapitány attól félt, hogy elveszíti az eszméletét, ezért vették fel mindketten az oxigénmaszkot.
Február 1-jén a Berlinből Kölnbe tartott a Germanwings gépe, amikor a kapitányt szédülni kezdett. Mindkét pilóta oxigénmaszkban folytatta a repülést, 40 perccel a felszállás után rendben leszálltak Kölnben. A esemény okát ebben az esetben sem sikerült tisztázni.