Azt követően, hogy a Michelin az idei év végén elhagyja a Forma-1-et, a Bridgestone már a 2007-es idényben egyedüli beszállítóként látja majd el termékeivel a teljes mezőnyt, mely miatt sokan aggodalmukat fejezték ki, ugyanis azt gondolják, hogy az idei évben a franciák termékeit használó csapatok komoly hátrányba kerülnek a jelenlegi Bridgestone-os istállókkal szemben.
A tokiói székhelyű cégóriás motorsport fejlesztési igazgatója, Hirohide Hamashima azonban mindenkit biztosított afelől, hogy a teljesen új összetételű és szerkezetű abroncsaikkal mindenki azonos szintről kezdheti majd meg a 2007-es idényt, és korábbi partnereik - beleértve a Ferrarit is - nem kerülnek jogtalan előnybe a riválisokkal szemben.
Igen ám, de de la Rosa úgy gondolja, az olaszok mindenképpen előnyben lesznek majd a szezon elején a többiekkel szemben, ugyanis nekik már nem kell azzal foglalkozniuk, hogy szoros kapcsolatot alakítsanak ki a Bridgestone mérnökökkel, mert azt már az elmúlt években megtették.
"A Ferrari az abszolút favorit, hiszen rengeteg tapasztalattal rendelkezik a Bridgestone abroncsokról" - mondta de la Rosa a spanyol EFE hírügynökségnek adott nyilatkozatában. "Nehéz lenne megmondani, miként fekszenek majd az abroncsok az új autónknak, és hogy mekkora lesz a Ferrari előnye. Egy viszont biztos, nyílt lesz a jövő évi világbajnokság."
"Véleményem szerint a Honda és a BMW is ott lesz az élen, hiszen idén rengeteget fejlődött ez a két gárda. Azok a csapatok, melyek az idei évet erősen fejezték be, jól fognak kezdeni jövőre. Ott van még a Toyota is, akik mindig okoznak meglepetéseket, de szerint a McLaren, a Ferrari, és a Renault között dől majd el a 2007-es bajnoki cím sorsa."