A japán alakulat hétfőn mutatta be radikálisan új festését a nagyközönségnek. Az új autót a szponzori emblémák helyett a Föld képe borítja.
A Honda ezzel akarja felhívni az emberek figyelmét a klímaváltozás veszélyeire, illetve arra, hogy a környezetbarát technológiák mennyire fontosak bolygónk egészséges egyensúlyának megtartása érdekében.
"A Forma-1-ben dolgozókat és a nézőket a legnehezebb meggyőzni a helyzet súlyosságáról, éppen ezért nagy jelentősséggel bír a kampány" - mondta Button a Sky News-nak. "Teljesen más az autó, nincsenek rajta szponzorok. Célunk az, hogy felnyissuk az emberek szemét, és rávilágítsunk a helyzet súlyosságára. A Forma-1-et még könyrezetbarátabbá kell tennünk."
Annak ellenére, hogy az új autón nem kapnak helyet szponzori feliratok, Button elmondta, újabb támogatók érkeztek a Hondához. "A tavalyi évhez képest tizeneggyel nőtt szponzoraink száma, ami annak tudható be, hogy a nagyobb cégek is támogatják elképzeléseinket."
A csapat ügyvezetője, Nick Fry az új festés bemutatóján elmondta, nem volt nehéz dolguk, mikor meg kellett győzni szponzoraikat, ne ragaszkodjanak ahhoz, hogy emblémáik helyet kapjanak az autón.