Nem is olyan régen még sikeressé tudott tenni egy játékot, ha a fejlesztők mellékeltek hozzá szerkesztőt, mellyel saját térképeinket, küldetéseinket, pályáinkat alkothattuk meg. Ez a lehetőség egyre gyakoribbá vált, mígnem lassan alapkövetelménnyé nőtte ki magát. Manapság már nemcsak a stratégiai játékokhoz, hanem még a shooterekhez is készíthetünk saját modulokat. Ennek fényében nem maradhatott ki a modulálható programok sorából a Ubisoft gyönyörű, ámde annál gépigényesebb akciójátéka, a Far Cry sem. A kiadó a napokban nyitott egy új részt a program honlapján, mely a közösség azon tagjait célozza meg, akik szeretnek elpepecselni a szerkesztgetéssel. Az oldalrészen találkozhatunk egy 180 oldalas kézikönyvvel, melyet maga a programot fejlesztő CryTek készített. A későbbiekben az oldalra felkerülhetnek mind az amatőr, mind a profi modulszerkesztő csapatok próbálkozásai.