Amerikából jöttem - Jeep Compass 2.0 CRD teszt

Vágólapra másolva!
A Jeep új terepre merészkedett a Compass-al, hiszen a kőkemény terepjáróiról elhíresült cég még sohasem készített aszfaltra való szabadidő-autót. Az új jövevény nem önálló fejlesztés, hanem a Dodge Caliber átrajzolt változata, annak minden hátrányával és előnyével.
Vágólapra másolva!

Forrás: [origo]

Európai szemnek fura a Compass formája, viszont legalább egyedi



Forrás: [origo]

Talán innen néz ki legjobban az autó, de a hátsó lámpákat mintha már láttuk volna a Skoda Octavia kombin



Forrás: [origo]

Többször hittem, hogy behorpadt a hátsó ajtó, pedig a domborítás szándékos



Forrás: [origo]

Mert ez műanyag! A kormány sajnos csak fel-le állítható.

Papíron nem tűnik óriásinak a 334 literes csomagtér, de legalább jól pakolható, ha pedig tényleg szállítni kell, akkor még mindig ott van a bővítés lehetősége, ekkor 1,2 köbméteresre tágul a tér. Vadászok és horgászok minden bizonnyal nagyra értékelnék a kemény műanyaggal burkolt csomagtartót, amit akár slaggal is tisztíthatnánk, ha nem lennének benne az audiorendszer hatalmas hangszórói. Ezekből kettő a csomagtérajtóra is jutott, melyek ki is hajthatóak, így bármelyik kerti grillparti szabadtéri diszkóvá változtatható, mert a kivételesen szépen szóló, nyolc hangszórós, mélynyomós hifi teljesítménye bőven elég hozzá.

Forrás: [origo]
Forrás: [origo]
A csomagtartó és az audiorendszer a Compass legnagyobb erősségei közé tartoznak

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket az Origo Google News oldalán is!